Co powinno znaleźć się na stronie internetowej?

Data dodania: 12/03/2018 Autor: Admin

Skuteczna strona internetowa to taka, która przyciąga klientów i zarabia. Osiągnięcie tego celu nie jest jednak prostym zadaniem i wymaga dużego nakładu pracy podczas jej projektowania. Dzisiaj opowiemy o tym, jakie elementy powinny znaleźć się na stronie. Pominiemy jednak kwestie podstawowe jak zakładka o nas, czy cennik, a skupimy się na dodatkowych aspektach, które mogą okazać się przydatne. 

Kod śledzenia- warto go umieścić!

Nie jest to element widoczny na stronie, ale z pewnością jego umieszczenie niesie ze sobą wiele korzyści. Będzie miał bowiem duże znaczenie dla marketingu internetowego i analizy strony. Kod Google Analytics i Google AdWords sprawia, że zyskujemy dostęp do rozbudowanych statystyk oraz nowych możliwości remarketingowych. Warto pomyśleć również o pikselu Facebooka. Tego rodzaju kody należy zaimplementować od razu, jak tylko powstanie nasza witryna. Nawet jeżeli nie mamy zamiaru skupiać się na płatnej reklamie, to dobrze jest posiadać pewną bazę remarketingową. Być może w przyszłości okaże się pomocna.

FAQ- pytania zadawane najczęściej przez klientów

Męczy Cię odpowiadanie po raz setny na to samo pytanie? Na szczęście możesz tego uniknąć, a wszystko dzięki Frequently Asked Quesions, czyli w skrócie FAQ. Takie rozwiązanie przekłada się na znaczną oszczędność czasu i pozwala uzyskać potencjalnym klientom podstawowe informacje na temat Twojej oferty. W tej sekcji możesz zawrzeć odpowiedzi na krótkie pytania, jak np. ile kosztuje wybrana usługa, jaki jest termin realizacji, jak wygląda dostawa i reklamacje, itd. 

Newsletter- to się może przydać!

E-mail marketing jest dobrym sposobem na dotarcie do klientów, a co najważniejsze, nie generuje dużych kosztów. Jednym z jego rodzajów jest właśnie newsletter, czyli komunikacja marketingowa oparta o pocztę elektroniczną. Dobry newsletter to taki, który posiada stały szablon, jednak jego treść jest zmienna, dzięki czemu odbiorca może przyzwyczaić się do struktury wysyłanych przez Ciebie wiadomości. Ponadto, istotna będzie jego częstotliwość. Wiadomości muszą być wysyłane regularnie, np. co dwa tygodnie, lub co miesiąc, zdarza się także, że klienci otrzymują wiadomości codziennie, chociaż nie wydaje się, że jest to potrzebne aż w takim stopniu. 

Meta tagi - przydatne do pozycjonowania

Tagi to swego rodzaju słowa kluczowe i identyfikatory, które pozwalają na zlokalizowanie poszukiwanej treści. Wystarczy je wpisać, aby znaleźć pożądane grupy artykułów. Warto zawrzeć je nie tylko do wykorzystania w procesie pozycjonowania, ale również do uporządkowania treści w serwisie. Nie należy jednak umieszczać ich zbyt wielu na stronie, gdyż przyniesie to odwrotny skutek. Tagi powinny być ogólne i utworzone w rozsądny sposób, zgodny z zawartością strony. 

To tylko niewielka część elementów, które mogą znaleźć się na stronie internetowej. Wspomnieliśmy dzisiaj o nich, ponieważ twórcy stron często zapominają o ich umieszczeniu na swojej witrynie, a na pewno warto to zrobić. 

 

Kontakt z nami

Siedziba: Warszawa 02-757, Pory 59

Oddział: Częstochowa 42-200, Zimorowicza 6

505 048 295
biuro@stronywww-24.pl

Skontaktuj się z nami