Top 5 elementów, które powinny znaleźć się na stronie www

Data dodania: 24/11/2017 Autor: Admin

Znaczna część klientów firmy ocenia ją poprzez pryzmat strony internetowej. Istotny jest nie tylko sam jej wygląd, ale i zawartość. Niezależnie czy tworzysz ją sam, czy zlecasz to specjaliście, musisz wiedzieć co ma się na niej znajdować. Niektóre elementy pozostają niezmienne, jak zakłada o nas lub stopka. Co jeszcze powinno znajdować się na stronie www?

1.      Nagłówek z logo firmy

Każdy internauta wchodząc na daną stronę powinien od razu wiedzieć gdzie się znajduje. Logo firmy musi zatem od razu się wyświetlać, nie może to być jednak zbyt nachalne. Dobre logo jest proste i łatwe do zapamiętania, dlatego jego stworzenie najlepiej pozostawić grafikom. Na większości stron logotyp znajduje się po lewej stronie i e-konsumenci zdążyli się już do tego przyzwyczaić. Prawą stronę rezerwuje najczęściej koszyk lub przycisk do rejestracji.

2.      Podsumowanie oferty

Na stronie internetowej znajduje się przeważnie specjalna zakładka poświęcona opisowi oferty. Internauci cenią jednak krótkie formy. Najlepsze będą do tego wypunktowania. Kilka myślników z informacjami na temat Twojej działalności pomogą zainteresować klienta. Dobrym rozwiązaniem może być zastosowanie linków do pełniejszych opisów wybranych usług, które przekierują e-konsumenta do konkretnych podstron. Podsumowanie oferty to sekcja, jaka znajduje się zazwyczaj pod tzw. linią zgięcia i to właśnie tam najlepiej ją umieścić.

3.      Formularz kontaktowy

Każda strona musi zawierać zakładkę „kontakt”, gdzie znajdują się najważniejsze informacje oraz formularz kontaktowy. Internauci muszą znać firmę, z którą zawierają transakcję, dlatego warto ujawnić takie dane jak: imię i nazwisko właściciela, adres korespondencyjny, NIP i REGON firmy, numery telefonicznie. Niektóre firmy dodatkowo dodają w tym miejscu automatyczne okno chatu, które oferuje klientom możliwość zadania dodatkowych pytań. Taka forma jest wygodna dla obu stron i przełamuje pewną barierę.

4.      Rekomendacje

Rekomendacje i dotychczasowe realizacje to sygnał dla klienta, że dana firma istnieje już od jakiegoś czasu na rynku i z powodzeniem się rozwija. Jest to bardzo znaczące, tym bardziej, gdy obsługuje znanych klientów. Warto więc umieścić pozytywne opinie na swojej stronie. Forma zależy już wyłącznie od naszych preferencji. Niektórzy podają po prostu nazwy firm, z którymi mieli okazje do tej pory współpracować, inni proszą o wystawienie referencji. Należy przy tym pamiętać, że nie można umieszczać wzmianki o klientach na stronie bez ich wcześniejszej zgody.

5.      Linki do profili w mediach społecznościowych

Współczesna firma powinna nadążać za wszelkimi nowinkami internetowymi, oznacza to więc, że musi pojawić się na profilach społecznościowych. Twitter, Instagram, Facebook- możliwości jest wiele. Można wybrać jedną z nich bądź zdecydować się na wszystkie, o ile dysponujemy czasem aby należycie je obsługiwać. Co dają linki do profili SM? Jest to informacja dla klienta, że działamy na dużą skalę i łatwo można się z nami skontaktować. W ten sposób najłatwiej wypracować dobrą reputację. Każdy internauta może wejść na profil naszej firmy i dowiedzieć się o nas czegoś więcej, np. w jakich akcjach bierzemy udział, jakie sukcesy osiągamy, itd.

Odpowiedz na potrzeby e-konsumentów

Elementów na stronie znajduje się o wiele więcej. Niektóre z nich są stałe, inne zależne od wielu czynników, jak chociażby profil działalności firmy. Projektując stronę należy mieć na uwadze e-konsumentów i postawić się na ich miejscu. Czego szukamy odwiedzając daną stronę www? Na czym najbardziej nam zależy? Co jesteśmy skłonni docenić? Później wystarczy wdrożyć zmiany na własnej witrynie.

Kontakt z nami

Siedziba: Warszawa 02-757, Pory 59

Oddział: Częstochowa 42-200, Zimorowicza 6

505 048 295
biuro@stronywww-24.pl

Skontaktuj się z nami